piątek, 10 kwietnia 2015

[Organizacja] Co powiecie na... naukę Włoskiego?




[Organizacja] Co powiecie na... naukę Włoskiego?

Dzisiaj chciałam wam zaproponować nową serię postów związaną z nauką języka Włoskiego. Jeśli jesteście chętni to zapraszam do rozwinięcia posta, ponieważ mogę wam także zaproponować inne języki ;)



Jak wiecie język włoski jest ojczystym językiem Lodo i Ruggero :) A jako, że mam fioła na punkcie tego kraju postanowiłam (jeśli oczywiście chcecie), że zrobię wam tutaj taką małą szkółkę. Chodzi o to, że nie będziecie dostawać żadnych prac domowych, tylko będą poszczególne lekcje, w których będę opisywała np "Lekcja Alfabet". Będą one krótkie, tak żebyście nie mieli za dużo do roboty.
ja osobiście nie umiem włoskiego, najwyżej kilka słówek, ale moja mama umie bardzo dobże, wiec bądźcie pewni, że w lekcjach nie będzie błędu :) Po każdej lekcji dostaniecie też jedną piosenkę po włosku, jeżeli mi starczy to będa to piosenki z serialu, a jeśli nie, to jest multum innych pięknych i po włosku :*


Jeśli jednak nie odpowiada wam włoski, to mogę zrobić także lekcje hiszpańskiego (tak myślę, że będziecie go woleli), albo francuskiego, którego się uczę od dwóch lat. W ostateczności może być też niemiecki lub rosyjski, ale nikt z obsady tymi językami nie mówi, więc nie wiem jaki by one miały sens na blogu o Violettcie, no i nie są one za ładne :(

W komentarzach głosujcie, który język byście woleli i czy w ogóle chcecie takie lekcje :)

1 komentarz: