
Kilka dni temu prosiłam was o pisanie komentarzy pod postem związanym z tym tagiem. Dziś na wasze pytania odpowiem ja - Tini Mechi. Dziękuję tym którzy napisali pytania! Jednak, trochę wyprzedziłam post. Jest on przed terminem! ... A teraz, aby przeczytać odpowiedzi jak i pytania - zapraszam do przeczytania całości tego posta!
Ile masz lat?
W sam raz żeby prowadzić bloga, lubić Vilu =)
Jaki przedmiot w szkole lubisz najbardziej?
Uwielbiam plastykę, oraz W-F. I choć te przediomioty, które wymieniłam są moimi ulubionymi to tak naprawdę uwielbiam się uczyć astronomii - mam do niej słabość. Takie rzeczy się studiuje..Jednak uczę się jej w domu :-)
Jaka jest twoja ulubiona piosenka z Violetty?
Nie jestem w stanie wymienić jednej! Jednak powiem, że ostatnio często słucham ,, Are you ready for the ride"!
Jaka jest twoja ulubiona piosenka ogółem?
Gdybym tylko znała jej tytuł... Słyszałam ją, ale tytułu nie znam! Jednak znam tytuł innej - Todo el resto no cuenta! (to poza serialem xD!)
Jaki styl lubisz najbardziej?
Uwielbiam styl,romantyczny, ale też Glam! Jednak czasem wolę skromność, a kiedy indziej dużo dodatków!
Kogo najbardziej lubisz z Violetty?
Z serialu - Vilu, Ludmi, Fran, Roxy, Fauste (tak 2x Vilu i Fran^^), Leóna, Fede, Diego - dużo tego! Z obsady - Tini, Mechi, Lodo i Jorge...wszystkich!
No Lodovicę, ale no... aha! Tak trochę 1D ^^
Ile masz przyjaciółek?
Mam spore grono przyjaciółek i przyjaciół. Jednak jeśli chodzi o tych najbardziej mi bliskich to jest ich 8!
Czy masz jakąś swoją szczęśliwą rzecz?
Mam bardzo dużo rzeczy, a takiej szczególnie szczęśliwej - raczej nie. Szczęście mam od siebie, od świata - jeśli o to Ci chodzi xDCzy masz zwierzęta?
Będę miała. A czemu już nie mam? Od bardzo dawna waham się nad rasą, zwierzęciem i nadal nie mam! - Cała ja!
Czy jedziesz na koncert Violetty w Polsce?Jeżeli tak to w
jakim rzędzie?
Bardzo długo waham się czy jechać na LodoTour czy Violetta Live! Z drugiej strony nie wiem czy nie jechać na dwa! To pytanie jest bardziej na niedaleką przyszłość :D
W jakim stylu masz swój pokój?
W stylu nowoczesnym, jeśli o to Ci chodziło. Wszystkiego po troszku :-)
Czy masz brata/Czy masz siostrę?
Czy jedziesz na LodoTour?
Wcześniej wspomniałam, że nie wiem. Ale mam zamiar.
Czy umiesz grać na jakimś instrumencie?
Próbuję swoich sił w graniu na fortepianie, pianinie - ogólnie na klawiszach muzycznych :>
Jak masz na Imię?
Na imię mam Amanda, a na drugie - Weronika.
Jakie kolory lubisz najbardziej?
Aww.. turkus, biel, róż, fiolet i malinowy.
Czy spotkałaś kogoś z serialu Violetta?
Jeszcze nie, ale bardzo bym chciała. Mam nadzieję, że uda mi się kogoś spotkać

Mam nadzieję, że trochę bardziej mnie poznaliście :-) Chcecie niedługo kolejny taki TAG?
Nie mam ani brata, ani siostry. Jestem jedynaczką. Chociaż mam kuzynkę z którą wyjątkowo się zżyłam - uważam ją za siostrę, choć i tak jest kuzynką :-)
Czy jedziesz na LodoTour?
Wcześniej wspomniałam, że nie wiem. Ale mam zamiar.
Czy czekałaś na Lodo przed studiem TVN?
Od Warszawy dzieli mnie ok.300/350 km, czyli trochę sporo. Poza tym wtedy miałam szkołę i ... rozumiecie!
Próbuję swoich sił w graniu na fortepianie, pianinie - ogólnie na klawiszach muzycznych :>
Jak masz na Imię?
Na imię mam Amanda, a na drugie - Weronika.
Jakie kolory lubisz najbardziej?
Aww.. turkus, biel, róż, fiolet i malinowy.
Czy spotkałaś kogoś z serialu Violetta?
Jeszcze nie, ale bardzo bym chciała. Mam nadzieję, że uda mi się kogoś spotkać

Mam nadzieję, że trochę bardziej mnie poznaliście :-) Chcecie niedługo kolejny taki TAG?
Tak!!!!!!!!
OdpowiedzUsuń